Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín – Ing. Lucie Hejtmánková
Ing. Lucie Hejtmánková
Bachelor's thesis
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín
Ideological marketing, propaganda and manipulation. Studies of media campaigns on the example of Temelín
Abstract:
Tato bakalářská práce je kvalitativní analýzou způsobu, jakým šest různých deníků z Rakouska a České republiky ve svých článcích informovalo o dění kolem jaderné elektrárny Temelín. Cílem práce je zjistit, jestli platí obecně vžité názory, že česká strana bude spuštění jaderné elektrárny Temelín podporovat a rakouská strana bude naopak důrazně zastávat negativní postoj a podporovat protitemelínskou …moreAbstract:
Diese Abschlussarbeit ist eine qualitative Analyse des Verfahrens, mit welchem sechs verschiedene Tageszeitungen aus Österreich und Tschechien über das Geschehen um das Atomkraftwerk Temelín informieren. Das Ziel der Arbeit ist, herauszufinden, ob die allgemein eingelebte Auffassungen gelten, dass die tschechische Seite die Inbetriebnahme des Atomkraftwerk unterstützen wird und die österreichische …moreKeywords
aktivisté bilaterární konflikt dohoda z Melku energetika Evropská komise jaderná elektrárna manipulace média proces z Melku protesty podpisové referendum rakouská vláda Temelín veto Aktivisten bilaterarer Konflikt Melker Abkommen Energetik EU-Kommission Atomkraftwerk Manipulation Medien Melker Prozess Protesten Volksbegehrung österreichische Regierung Veto
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pk63j/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJTMÁNKOVÁ, Lucie. \textit{Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/cuoi9x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication