Lada Rektoříková
Master's thesis
Masmédia, reklama
Media and promotion
Abstract:
Diplomová práce se zabývá působením reklamního sdělení na adolescenty. Posuzuje jejich vztah a ovlivnitelnost při nakupování, přístup k penězům, zjišťuje oblíbenost jednotlivých médií, pořadů, reklamAbstract:
The dissertation analyses how the advertisement speaks to teenagers. It considers the influence of the advertisement on teenagers attitudes towards money and shopping customs. It finds out how the popularity of different medias, TV programs and advertisement draws the attention of teenagers
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Evžen Růžička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Pedagogika / Pedagogika - správní činnost
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights