Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020 – Bc. David ULRICH
Bc. David ULRICH
Diplomová práce
Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou kvality služeb, organizací a marketingem in-line závodu, konkrétně Mistrovstvím České republiky v in-line půlmaratónu 2020 v Opavě. Teoretická část se věnuje in-line bruslení z obecného charakteru, vývojem in-line bruslení a organizací in-line závodů. Dále pak managementu a marketingu sportu, dobrovolnictví ve sportu a měření kvality služeb na sportovních akcích. …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the quality of services, organization and marketing of the in-line race, specifically the Championship of the Czech Republic in the in-line half marathon 2020 in Opava. The theoretical part deals with in-line skating of a general nature, the development of in-line skating and the organization of in-line competitions. Furthermore, the management and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ULRICH, David. \textit{Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/cuv9t0/.
Jak správně citovat práci
ULRICH, David. Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Natalie Zemanová -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Lenka TRCHOVÁ -
Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví
Natálie Tůmová -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Kateřina CAFOURKOVÁ -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Proč? Analýza formátu film-anketa jako sociologického přístupu v československém dokumentárním filmu v 60.letech
Miroslava Papežová
Název
Vložil
Vloženo
Práva