Bc. Pavlína Sasinová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení prvků marketingového mixu vybrané společnosti a následná formulace návrhů pro jejich zlepšení. V teoretické části jsou vymezena základní východiska dané problematiky. Praktická část obsahuje informace o společnosti a výsledky zkoumání současného stavu marketingového mixu na základě sekundárních a primárních dat. Ke sběru primárních dat je využita metoda dotazování …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the elements of the marketing mix of the selected company and the subsequent formulation of proposals for their improvement. The theoretical part defines the basic background of the issue. The practical part contains information about the company and the results of the investigation of the current state of the marketing mix on the basis of secondary and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rzncg/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management