Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Pavlína Sasinová, DiS.
Bc. Pavlína Sasinová, DiS.
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení prvků marketingového mixu vybrané společnosti a následná formulace návrhů pro jejich zlepšení. V teoretické části jsou vymezena základní východiska dané problematiky. Praktická část obsahuje informace o společnosti a výsledky zkoumání současného stavu marketingového mixu na základě sekundárních a primárních dat. Ke sběru primárních dat je využita metoda dotazování …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the elements of the marketing mix of the selected company and the subsequent formulation of proposals for their improvement. The theoretical part defines the basic background of the issue. The practical part contains information about the company and the results of the investigation of the current state of the marketing mix on the basis of secondary and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rzncg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová