Dopady kulturní globalizace na chování české společnosti – Alice Vránová
Alice Vránová
Bakalářská práce
Dopady kulturní globalizace na chování české společnosti
The impact of cultural globalization on czech society
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dopady kulturní globalizace na chování české společnosti. Práce ověřuje předpoklad, že s postupnou propojeností ekonomických vztahů, dochází k ovlivňování spotřebních vzorců a český spotřebitel lehce přijal model "masové spotřeby". První část práce přináší obecný popis globalizace se zaměřením na ekonomickou a kulturní oblast. Druhá část práce se věnuje dopadům kulturní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the impact of cultural globalization on Czech society. This thesis examines the assumption that the gradual interconnection of economic relations homogenizes consumer behavior and Czech consumer has easily accepted model of "mass consumption". The first part provides a general description of globalization, focusing on the economic and cultural area. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35297
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Jana Vlčková
- Oponent: Monika Erbenová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35297
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Globalizace a lokalizace hip-hopové kultury
Adéla Linhartová -
The Influence of Globalization on Czech and Turkish Cultural Identity
Markéta Růžičková -
Globalization and its impact on business strategies
Stepan Solovyev -
Angličtina jako nástroj globalizace
Tereza Tkáčová -
Globalizace a její dopady na společnost
Petr Petřík -
Fenomén jihokorejské kulturní vlny v kontextu globalizace
Michaela Roupcová -
Módní časopisy jako poslové globalizace?
Martina Tlachová -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova