Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti Hudy sport a.s. – Ing. Jakub Král
Ing. Jakub Král
Master's thesis
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti Hudy sport a.s.
Strategic and detail plaining of advertising campaign in company Hudy sport a.s.
Anotácia:
V této práci se zabývám tvorbou reklamní kampaně pro společnost Hudy sport a.s. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje popisu reklamních médií a popisuje jejich výhody a nevýhody, dále se jsou zde popsána kritéria výběru reklamních médií a media brief, což jsou vlastně podklady pro zadání reklamní kampaně pro reklamní agenturu. V praktické části se snažím …viacAbstract:
In this diploma thesis I am considering of making of advertisin compaign for copany Hudy sport a.s. My work is dividend into two parts, teoretic and practic. Teoretic part is describing advertisment media and desribing its adventages and disadventages, nex part is about criteria of choosing advertising media and media brief, what are actually data for submittion of advertising compaign for advertising …viacKľúčové slová
Propagace Propagation Reklama Advertisement rozhlasový spot Radio spot TV spot Guerilla marketing Plakát Poster Media brief Reklamní kampaň Advertising compaign internet addvertisment inzerát samolepky návrh spotu výběr hlasatele kalkulace ceny venkovní reklama tisk press Hudy sport swot analýza sponzoring promo akce
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j57e1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a veřejný prostor
Hana Dančová -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Marketing a veřejný prostor
Claudie Urbanová -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar
Tereza Štefková -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Analýza obsahu reklamního spotu
Anastasia Lopatina -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Veronika Tošnerová