Návrh komunikační kampaně pro květinářství – Šárka TŘEŠŇÁKOVÁ
Šárka TŘEŠŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně pro květinářství
Proposal for a communication campaign for florist
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro květinářství Květinka. Cílem této práce bylo navrhnout marketingové komunikační nástroje, které by měly vést ke zvýšení povědomí o firmě v myslích potenciálních i stávajících zákazníků a zároveň ke zvýšení tržeb. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá dotazníkovým šetřením …víceAbstract:
This bachelor thesis work describes proposal for a communication campaign for a florist called Květinka. The aim of this work was to conceptulize marketing communication tools, which should lead to the increasement of brand awareness in the minds of potential and existing customers and also to increase the sales. The theoretical part explains the basic terms and defines the various tools of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TŘEŠŇÁKOVÁ, Šárka. Návrh komunikační kampaně pro květinářství. Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj
Zdenka Učňová -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Lucie Krlínová -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Zuzana Bedřichová -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Michaela Kahlová