La lecture en langue française – Bc. Alena Zina Janáčková
Bc. Alena Zina Janáčková
Bakalářská práce
La lecture en langue française
Abstract:
The essay deals with the reading process in French. The first part is the theoretical explication of reasons why to read, what kind of texts to choose and advice how to handle and prepare the text to make it easy for students reading. Another big part of the essay is concentrated on the variety of exercises which can be used to drill individual language skills to help students read more easily. The …víceAbstract:
Proces čtení ve francoužštině, možnoná aplikace také v dalších cizích jazycích. Různé druhy čtení a jejich charakteristika. Jak vybrat text pro čtení. Různé typy cvičení, které jsou vhodné pro osvojení čtení v cizím jazyce. Autorka Helene Montardre a její dílo Au bout du cerf volant. Stručný životopis a obsah díla. Pracovaní listy s konkrétními cvičeními pro nácvik čtení. Pracovní listy jsou určeny …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m7tx8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2006
- Vedoucí: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - francouzština
Práce na příbuzné téma
-
Příprava občanů na krizové stavy a vliv na rozvoj v regionech
Jan Procházka -
Vliv intervence založené na všímavosti na duševní zdraví mladých dospělých
Klára VYHLÍDALOVÁ -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Praxe autorského čtení v knihovnách a jeho využití ve spolupráci se školami
Denisa Majcherová -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ