Pavlína MITÁŠOVÁ
Bachelor's thesis
Argumentace jako nástroj moci
Argumentation as a tool of power
Abstract:
Hlavním tématem mé bakalářské práce jsou argumenty, které se využívají jako prostředek manipulace. Tyto argumenty souhrnně označujeme jako argumenty chybné neboli také nevěcné. K těmto typům argumentům dochází nejčastěji v prostředí, ve kterém jsou protichůdné konkurenční zájmy např. v ekonomice či politice. Ve své práci se zabývám analýzou argumentů, které se využívají v reklamních spotech za účelem …moreAbstract:
The main topic of my bachelor thesis is the arguments which are used as a means of manipulation. These arguments are collectively called as fallacies. These types of arguments are most often encountered in an environment where opposing competitive interests are, e.g. in the economy or politics. In this thesis I engage in the analysis of the arguments which are used in the advertising spots in order …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Adámková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MITÁŠOVÁ, Pavlína. Argumentace jako nástroj moci. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / ČJL-PR
Theses on a related topic
-
Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur
Petra HŮLOVÁ -
Manipulace komunikace pro čipovou kartou
Josef Kopřiva -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Otázky filozofické antropologie a psychologie: Rozhovor z hledisek filozofie a psychologie (spec. "nenásilná komunikace"). - Otázky nenásilné komunikace
Martina BÖHMOVÁ -
Datově-vizualizační manipulace v politické komunikaci na Facebooku
Dominik Jirotka -
Manipulace v komunikaci
Natálie Široká -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Manipulace v komunikaci
Kristina Pazderková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses cvog4b cvog4b/2
16/4/2019