Využití koučování v managementu hotelových řetězců – Bc. Markéta PANSKÁ
Bc. Markéta PANSKÁ
Master's thesis
Využití koučování v managementu hotelových řetězců
Use of coaching in hotel chains management
Anotácia:
V dnešní době se stále více hovoří o propojování světa, mezinárodní spolupráci, prolínání kultur, o globalizaci společnosti. Tak jako se mění uspořádání a vztahy v osobní rovině, je zapotřebí hledat nové přístupy i v oblasti profesionální, uvnitř podniků. Svět ztrácí své hranice a nejenom v podnikání se stává běžnou praxí práce mezinárodních týmů, zaměstnanci pocházející z různých zemí a kultur, virtuální …viacAbstract:
Coaching has become a phenomenon of the 21st century. It is considered to be one of the most effective methods of personal and corporate development and the way of communication. When participating in management style, coaching tends to strengthen responsibility, creativity, motivation and power to overcome internal and external barriers obstructing staff improvement. The aim of the thesis is to analyze …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
15340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Eva Jaderná
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PANSKÁ, Markéta. Využití koučování v managementu hotelových řetězců. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikace v multikulturním prostředí
Eliška Zvonková -
Projekt jazykového integrovaného kurzu anglického jazyka pro střední management hotelového řetězce
Arina Osnitskaya -
Revenue management hotelového řetězce
Mariana Magnusová -
Revenue a Yield management vo vybranom hotelovom reťazci
Romana Ďurajková -
Spoločenská zodpovednosť firiem a hotelový management
Martina Trubanová -
Management a marketing v hotelnictví
Jiří Smělý -
Management hotelového řetězce na cestě k prosperitě
Yveta Půlpánová -
MARKETINGOVÝ MANAGEMENT VYBRANÝCH KATEGORIÍ UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍ V DANÉM REGIONU
Elena Minkina
Názov
Vložil
Vložené
Práva