Eva Prachařová

Diplomová práce

Využití fotografie v propagaci v cestovním ruchu

Using photography in promotion in tourism
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit úroveň fotografií v propagačních materiálech turistických regionů České republiky. Dále je cílem práce ukázat, zda grafické provedení propagačních materiálů ovlivňuje rozhodování zákazníků o návštěvě daného regionu. Teoretická část obsahuje stručnou historii fotografie, propagace a vývoj cestovního ruchu v České republice. V praktické části jsou zkoumány fotografie ve vybraných …více
Abstract:
Main goal of this document is to rate photographs in promotional materials of the tourism regions of the Czech republic. Other goal of this document is to show if graphical form of promotional materials influences decision making of visitors of any particular region.The theoretical part describes short history of photography, promotion and tourism in the Czech Republic. The practical part consist of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Alexey Kondrashov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31666