Lucie Novohradská

Bakalářská práce

Pohádkové motivy v reklamách

Fairy tale motifs in advertisements
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výskytem pohádkových motivů v reklamách. V první části přibližuje pojmy jako pohádka, archetyp, sémiotika, a jejich vzájemné propojení s reklamou. Účelem práce je odhalit spojenectví pohádky a reklamy, proč jsou pohádkové motivy využívané a jaké výhody přinášejí inzerentům. Druhá část práce je založena na sémiotické analýze vybraných tiskových reklam s motivem Červené Karkulky …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on appearance of fairy tale motifs in advertisements. In the first part it introduces terms such as fairy tale, archetype, semiotics and their connection to advertising. The aim of the thesis is to examine the connection between fairy tale and advertisements, to describe why the fairy tale motifs are used and to identify the benefits for the advertisers. The second part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69129

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management