Pedagog a jeho kompetence pro preprimární vzdělávání – Bc. Zuzana Motálková
Bc. Zuzana Motálková
Master's thesis
Pedagog a jeho kompetence pro preprimární vzdělávání
Teacher and his/her competencies for pre-primary education
Abstract:
Teoretická část se zaměřuje nejprve na preprimární vzdělávání, odbornou kvalifikaci předškolního pedagoga a jeho osobnost jako takovou. Dále se obecně zabývá kompetencemi, vytyčuje klíčové a dílčí kompetence učitelky mateřské školy a více se věnuje kompetenci manažerské a normativní. Poslední kapitola je věnována hodnocení a sebehodnocení pedagoga.Průzkumné šetření v praktické části zjišťuje úroveň …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2014
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM3529
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2015
- Supervisor: PaedDr. Vladimíra Hornáčková, Ph.D.
- Reader: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
-
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková -
Kompetence zaměstnanců v managementu destinace cestovního ruchu
Veronika Nevoralová -
Klíčové kompetence z pohledu žáků vybrané střední odborné školy
Pavel Horáček -
Sebereflexe pedagoga volného času
Michaela Leskovcová -
Osobnost učitele v Montessori pedagogice
Michaela ROSSMANNOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights