Pedagog a jeho kompetence pro preprimární vzdělávání – Bc. Zuzana Motálková
Bc. Zuzana Motálková
Diplomová práce
Pedagog a jeho kompetence pro preprimární vzdělávání
Teacher and his/her competencies for pre-primary education
Anotace:
Teoretická část se zaměřuje nejprve na preprimární vzdělávání, odbornou kvalifikaci předškolního pedagoga a jeho osobnost jako takovou. Dále se obecně zabývá kompetencemi, vytyčuje klíčové a dílčí kompetence učitelky mateřské školy a více se věnuje kompetenci manažerské a normativní. Poslední kapitola je věnována hodnocení a sebehodnocení pedagoga.Průzkumné šetření v praktické části zjišťuje úroveň …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: PaedDr. Vladimíra Hornáčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková -
Kompetence zaměstnanců v managementu destinace cestovního ruchu
Veronika Nevoralová -
Klíčové kompetence z pohledu žáků vybrané střední odborné školy
Pavel Horáček -
Sebereflexe pedagoga volného času
Michaela Leskovcová -
Osobnost učitele v Montessori pedagogice
Michaela ROSSMANNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva