Novinářská etika a její vztah k PR v České a Slovenské republice – Bc. Petra Holbová
Bc. Petra Holbová
Diplomová práce
Novinářská etika a její vztah k PR v České a Slovenské republice
Journalistic ethics and the relationship with PR in Czech republic and Slovak republic
Anotace:
Práce zkoumá základní vztah mezi novináři a pracovníky PR agentur v České a Slovenské republice. Vychází ze základů novinářské etiky a žurnalistických etických kodexů. Práce se snaží najít základní faktory, které mohou negativně ovlivňovat kvalitu/úrověň médií, a také usiluje o nalezení odpovědí na základní etické otázky, když hledá hranici mezi přijatelným a nepřijatelným chováním novinářů ve vztahu …víceAbstract:
This work examines the relationship between journalists and PR agency representatives in both the Czech and the Slovak Republic. It is based on journalism ethics and codes of ethics. The text attempts to uncover core factors that might negatively impact the quality of the media, while at the same time answering basic ethical questions via defining a border between acceptable and unacceptable journalists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oa0s9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
- Vedoucí: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Etika zpravodajské fotografie
Lucia Soldátová -
Práva a povinnosti žurnalisty v kontextu novinářské etiky
Kateřina Vaculíková -
Poskytnutí daru profesionálnímu pečovateli nebo poskytovateli sociální služby jako etické dilema rodinných vztahů
Miroslava POPELOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová