Nikola Potočková

Bakalářská práce

Reklama ve veřejném prostoru

Advertisement in public spaces
Anotace:
Bakalářská práce na téma Reklama ve veřejném prostoru, pojednává především o negativních vlivech současných forem reklamy na veřejný prostor. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části shrnuje základní pojmy, funkce a formy reklamy. Stručně se věnuje historii reklamních médií, především etapě od konce 19. století po současnost. Shrnuty jsou nejrozšířenější formy reklamy poslední …více
Abstract:
Bachelor thesis on the topic Advertisement in public spaces, dealing primarily with the negative influence of contemporary forms of advertisement on public spaces. The thesis includes a theoretical as well as a practical part. The theoretical part covers the basic concepts, functions and forms of advertisement. It deals with the history of advertising media, especially focusing on the period from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Iva Hradilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Zahradnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Zahradní a krajinářská architektura / Zahradní a krajinářská architektura