Nikola Potočková
Bachelor's thesis
Reklama ve veřejném prostoru
Advertisement in public spaces
Abstract:
Bakalářská práce na téma Reklama ve veřejném prostoru, pojednává především o negativních vlivech současných forem reklamy na veřejný prostor. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části shrnuje základní pojmy, funkce a formy reklamy. Stručně se věnuje historii reklamních médií, především etapě od konce 19. století po současnost. Shrnuty jsou nejrozšířenější formy reklamy poslední …moreAbstract:
Bachelor thesis on the topic Advertisement in public spaces, dealing primarily with the negative influence of contemporary forms of advertisement on public spaces. The thesis includes a theoretical as well as a practical part. The theoretical part covers the basic concepts, functions and forms of advertisement. It deals with the history of advertising media, especially focusing on the period from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iva Hradilová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendel University in Brno
Faculty of HorticultureBachelor programme / field:
Landscape Architecture / Landscape Architecture
Theses on a related topic
-
Vizuální smog ve veřejném prostoru
Tereza Raidlová -
Vizuální smog z hlediska informační ekologie
Dana Katrňáková -
Vizuální smog ve veřejném prostoru
Sylvie KUČEROVÁ -
Vnímání vizuálního smogu
Alexandra Recová -
Co vidíš když jsi sám?; Vnímání veřejného prostoru v kontextu vizuálního smogu
Daniela BATKA -
Vizuální smog a venkovní reklama se zaměřením na billboardy ve vybraných částech města Brna
Adéla Šnajdrová -
Letáky, billboardy, další tištěná reklama a spotřebitel v České republice
Lenka Nábělková