Nikola Potočková
Bakalářská práce
Reklama ve veřejném prostoru
Advertisement in public spaces
Anotace:
Bakalářská práce na téma Reklama ve veřejném prostoru, pojednává především o negativních vlivech současných forem reklamy na veřejný prostor. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části shrnuje základní pojmy, funkce a formy reklamy. Stručně se věnuje historii reklamních médií, především etapě od konce 19. století po současnost. Shrnuty jsou nejrozšířenější formy reklamy poslední …víceAbstract:
Bachelor thesis on the topic Advertisement in public spaces, dealing primarily with the negative influence of contemporary forms of advertisement on public spaces. The thesis includes a theoretical as well as a practical part. The theoretical part covers the basic concepts, functions and forms of advertisement. It deals with the history of advertising media, especially focusing on the period from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iva Hradilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zahradní a krajinářská architektura / Zahradní a krajinářská architektura
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální smog ve veřejném prostoru
Tereza Raidlová -
Vizuální smog z hlediska informační ekologie
Dana Katrňáková -
Vizuální smog ve veřejném prostoru
Sylvie KUČEROVÁ -
Vnímání vizuálního smogu
Alexandra Recová -
Co vidíš když jsi sám?; Vnímání veřejného prostoru v kontextu vizuálního smogu
Daniela BATKA -
Vizuální smog a venkovní reklama se zaměřením na billboardy ve vybraných částech města Brna
Adéla Šnajdrová -
Letáky, billboardy, další tištěná reklama a spotřebitel v České republice
Lenka Nábělková