Cílená podpora hybnosti horních končetin u žáků s Downovým syndromem v inkluzivním vzdělávání – PaedDr. Eva Matejičková, Ph.D.
PaedDr. Eva Matejičková, Ph.D.
Disertační práce
Cílená podpora hybnosti horních končetin u žáků s Downovým syndromem v inkluzivním vzdělávání
Targeted support for the movement of the upper limbs in pupils with Down syndrome in educational inclusion
Anotace:
Předložená disertační práce se zabývá problematikou cílené podpory hybnosti horních končetin u žáků s Downovým syndromem v inkluzivním vzdělávání. Vychází z Orofaciální regulační terapie a Neuromotorické vývojové terapie Castillo Moralese a třiadvacetileté zkušenosti autorky s uplatňováním terapie u uvedeného okruhu žáků. Vychází z potřeb praxe a věnuje se části jejich potíží při inkluzivním vzdělávání …víceAbstract:
The aim of the presented thesis is to evaluate stimulation of upper limb momentum in pupils with Down syndrome in educational inclusion. It exploits knowledge of Orofacial Regulation Therapy and Neuromotor Development Therapy by Castillo Morales and 23 years of authors’ rich experience with treatment of such children, focuses on their educational inclusion problems in the mainstream education schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ut6or/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 12. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., doc. PaedDr. Terézia Harčaríková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (tříleté)
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová