Simulace mikropočítačové stavebnice pro výuku hardware – Mgr. Tomáš JAKEŠ
Mgr. Tomáš JAKEŠ
Disertační práce
Simulace mikropočítačové stavebnice pro výuku hardware
Simulation of microcomputers application trainer for teaching hardware
Anotace:
Disertační práce představuje problematiku tvorby vlastního simulačního programu mikropočítačové stavebnice (v originále se nazývá Microcomputer Application Trainer) určené pro výuku hardware. Na základě analýzy fyzické mikropočítačové stavebnice a jejího principu byla sestavena východiska a představen způsob řešení vhodný pro tvorbu obdobných programů. Nedílnou součástí práce bylo i experimentální …víceAbstract:
This thesis presents the issue of the creation of my own simulation program for Microcomputer Applications Trainer, designated for teaching hardware. Based on the analysis of the physical modular microcomputer facilities and their principle, data was compiled and a technique of appropriate solution for creating analogous programs was introduced. A necessary part of this thesis was also an experimental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAKEŠ, Tomáš. Simulace mikropočítačové stavebnice pro výuku hardware. Plzeň, 2014. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba krátkých filmů za pomoci iPadu se zaměřením na klíčování a 2D animace
David ŠMÍD -
Organizační model Převrácená třída ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy
Radim Špilka -
Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole
Helena Havránková -
Analýza marketingového využití sociální sítě \\Facebook ve Fitness Studio MAT
Petra Steklá -
Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate
Lenka Holemářová -
Analýza informačního systému typu „MAT“ ve společnosti SCHEDL Automotive System Service, s.r.o.
Karolína Hanesová -
Návrh amplitudového modulátoru a demodulátoru
Tomáš Matějů