Marketing vybrané neziskové organizace – Bc. Michael Kopta
Bc. Michael Kopta
Bakalářská práce
Marketing vybrané neziskové organizace
Marketing of selected non-profit organization
Anotace:
Má bakalářská práce je orientována na konkrétní marketingové postupy a strategie vybrané neziskové organizace, kterou je Klub investorů, z.s. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část rozebírá základní pojmy daného odvětví, mezi které patří například definice a vymezení neziskových organizací nebo také jejich historii a právní rovinu. Praktickou část představuje případová …víceAbstract:
My bachelor's thesis is focused on specific marketing procedures and strategies of a selected non-profit organization, which is the Club of Investors, z.s. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part analyzes the basic concepts of the industry, which include, for example, the definition of non-profit organizations or their history and legal level. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/slc8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Andrea Tomášková
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Miroslava ŠMÝKALOVÁ -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné centrum Slunečnice, z.ú.
Tereza Sahulová