Bc. Michael Kopta
Bachelor's thesis
Marketing vybrané neziskové organizace
Marketing of selected non-profit organization
Abstract:
Má bakalářská práce je orientována na konkrétní marketingové postupy a strategie vybrané neziskové organizace, kterou je Klub investorů, z.s. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část rozebírá základní pojmy daného odvětví, mezi které patří například definice a vymezení neziskových organizací nebo také jejich historii a právní rovinu. Praktickou část představuje případová …moreAbstract:
My bachelor's thesis is focused on specific marketing procedures and strategies of a selected non-profit organization, which is the Club of Investors, z.s. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part analyzes the basic concepts of the industry, which include, for example, the definition of non-profit organizations or their history and legal level. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/slc8k/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Andrea Tomášková
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Miroslava ŠMÝKALOVÁ -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné centrum Slunečnice, z.ú.
Tereza Sahulová