Podpora koncového uživatele v oblasti IT ve velkém podniku – Mgr. Dvorský Dvorský
Mgr. Dvorský Dvorský
Master's thesis
Podpora koncového uživatele v oblasti IT ve velkém podniku
End-user IT support in a large company
Abstract:
Tato práce se zabývá procesem IT podpory koncových uživatelů ve velkém podniku. Cílem práce je návrh zlepšení tohoto podnikového procesu. Před vytvořením návrhu zlepšení procesu bude provedena analýza stávajícího stavu. Nový proces bude navržen podle zásad projektového řízení a podle doporučení metodiky ITIL pro oblast servisních služeb. Teoretická část popisuje zásady projektového řízení, rámec metodiky …moreAbstract:
This work deals with the process of IT support for end users in a large company. The aim of this work is to suggest improvements to this business process. An analysis of the current situation will take place before a process improvement proposal is made. The new process is designed according to the principles of project management and according to the recommendations of the ITIL methodology for service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/g210a/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVORSKÝ, Dvorský. \textit{Podpora koncového uživatele v oblasti IT ve velkém podniku}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/cws7t7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Managerial Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Zlepšení procesu zpracování požadavků na Service Desk ve velkém podniku pomocí metod process miningu
Darina Mencnerová -
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
Markéta Svatošová -
Gamifikační prvky v aplikaci ALVAO Service Desk
Martin Šesták -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Implementace CA Service Desk Manager
Marek Janeček -
Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku
Michal Dostál -
Service desk, knowledge management a secrets management v malé organizaci
Vít Pouzar -
Řízení pracovního výkonu zaměstnanců service desku
Jakub Štěpánek