Bc. Darina Mencnerová

Diplomová práce

Zlepšení procesu zpracování požadavků na Service Desk ve velkém podniku pomocí metod process miningu

The improvement of the process of processing requests on the Service desk using the process mining method
Anotace:
Tato práce se zabývá procesem zpracování požadavků na Service Desk velkého průmyslového podniku. Jejím cílem je navržení zlepšení tohoto podnikového procesu. Před zpracováním samotného návrhu na zlepšení proběhne analýza stávajícího stavu procesu. Stěžejní použitou metodou je process mining. Teoretická část popisuje východiska a nástroje process miningu. Praktická část obsahuje popis dat, jejich přípravu …více
Abstract:
This work deals with the processing requirements process in the Service Desk of a large industrial company. Its goal is to propose improvements of this process. An analysis of the current state of the process will take place before the improvement proposal itself is processed. The process mining is the main method used. The theoretical part of the thesis describes the starting points and tools of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/av9ma/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radim Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné