Mgr. Dvorský Dvorský

Master's thesis

Podpora koncového uživatele v oblasti IT ve velkém podniku

End-user IT support in a large company
Abstract:
Tato práce se zabývá procesem IT podpory koncových uživatelů ve velkém podniku. Cílem práce je návrh zlepšení tohoto podnikového procesu. Před vytvořením návrhu zlepšení procesu bude provedena analýza stávajícího stavu. Nový proces bude navržen podle zásad projektového řízení a podle doporučení metodiky ITIL pro oblast servisních služeb. Teoretická část popisuje zásady projektového řízení, rámec metodiky …more
Abstract:
This work deals with the process of IT support for end users in a large company. The aim of this work is to suggest improvements to this business process. An analysis of the current situation will take place before a process improvement proposal is made. The new process is designed according to the principles of project management and according to the recommendations of the ITIL methodology for service …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné