Mgr. Dvorský Dvorský

Master's thesis

Podpora koncového uživatele v oblasti IT ve velkém podniku

End-user IT support in a large company
Anotácia:
Tato práce se zabývá procesem IT podpory koncových uživatelů ve velkém podniku. Cílem práce je návrh zlepšení tohoto podnikového procesu. Před vytvořením návrhu zlepšení procesu bude provedena analýza stávajícího stavu. Nový proces bude navržen podle zásad projektového řízení a podle doporučení metodiky ITIL pro oblast servisních služeb. Teoretická část popisuje zásady projektového řízení, rámec metodiky …viac
Abstract:
This work deals with the process of IT support for end users in a large company. The aim of this work is to suggest improvements to this business process. An analysis of the current situation will take place before a process improvement proposal is made. The new process is designed according to the principles of project management and according to the recommendations of the ITIL methodology for service …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/g210a/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedúci: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné