Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace – Bc. Martin Cigánek
Bc. Martin Cigánek
Master's thesis
Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace
Marketing Communication with the Target Group of a Selected Organization
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je provedení analýzy firmy. V práci jsou použity analytické nástroje PEST, Porterův model pěti konkurenčních sil a statistické zpracování. Z těchto analýz byly zjištěny nedostatky a navržena vylepšení v komunikaci s cílovými skupinami zákazníků.Abstract:
The aim of this thesis is to undertake an analysis of the company. In thesis is used in the analysis PEST, Porter's five forces model and statistic analysis. Based on this analysis were identified shortcomings and proposed improvements of marketing communication with the target group.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIGÁNEK, Martin. \textit{Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/cwvihg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cigánek, Martin. Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Formy komunikace s osobami
Jana Kučerová -
Zásady komunikace s osobami s tělesným postižením
Martin Slabý -
Komunikace s klienty s Alzheimerovou chorobou
Lenka ADÁMKOVÁ -
Specifika komunikace s dítětem s pervazivní vývojovou poruchou v přednemocniční neodkladné péči
Mariana Černá -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Beáta Janošková -
Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Inna Gosha