Bc. Martin Cigánek

Master's thesis

Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace

Marketing Communication with the Target Group of a Selected Organization
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je provedení analýzy firmy. V práci jsou použity analytické nástroje PEST, Porterův model pěti konkurenčních sil a statistické zpracování. Z těchto analýz byly zjištěny nedostatky a navržena vylepšení v komunikaci s cílovými skupinami zákazníků.
Abstract:
The aim of this thesis is to undertake an analysis of the company. In thesis is used in the analysis PEST, Porter's five forces model and statistic analysis. Based on this analysis were identified shortcomings and proposed improvements of marketing communication with the target group.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cigánek, Martin. Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe