Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing – Mgr. Marek Vinkler, Ph.D.
Mgr. Marek Vinkler, Ph.D.
Advanced ('rigorózní') thesis
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Anotácia:
Základní úlohou počítačové grafiky je vykreslování dvoudimenzionálního obrazu ze vstupního popisu scény, který je většinou třídimenzionální. Speciálním případem této úlohy je fotorealistické vykreslování, které tvoří výsledný obraz fyzikálně korektními postupy. Fotorealistická vizualizace nachází uplatnění v široké škále oborů od vědecké vizualizace, přes počítačem podporované projektování v automobilovém …viacAbstract:
The basic task of computer graphics is to synthetize a two-dimensional image from the input scene description which is mostly three-dimensional. A special case of this task is photorealistic rendering which computes the resulting image by physically-based methods. Photorealistic visualization is used in a variety of industries ranging from scientific visualization, computer-aided design in car industry …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f8946/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2013
- Oponent: doc. Ing. Jiří Bittner, Ph.D., doc. RNDr. Pavel Matula, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics
Práce na příbuzné téma
-
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Ray tracing na architektuře CUDA
Lukáš Bidmon -
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Bi-directional path tracing na GPU
Vilém Otte -
Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX
Miroslav Lisoň -
Path tracing on GPU
Vilém Otte -
Pathtracing pomocí technologie CUDA
Radovan Fekeč -
GPU implementation of algorithms for side-channel attacks
Tomáš Jusko