Měření spokojenosti zákazníků restauračních zařízení – Markéta Vitásková
Markéta Vitásková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků restauračních zařízení
Customer Satisfaction Measurement in the Restaurant Industry
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo pomocí dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků restaurace U Hořínků a navrhnout vhodná zlepšení, která jsou realizovatelná v praxi a budou mít pro provozovnu přínos v podobě vyšší návštěvnosti a tím i zvýšení tržeb. Dotazník byl strukturován tak, aby se zabýval základními prvky restauračního zařízení U Hořínků a dále aby nebyl časově, ani neznalostí zákazníků …víceAbstract:
The aim of this thesis was analysis of customer satisfaction in restaurant U Hořínků by the questionnaire survey and proposal for appropriate improvements that are realizable in practice and will have benefits for business in the form of higher attendance and increase sales. The questionnaire was structured to deal with the basic elements for a restaurant U Hořínků and not time consuming and too demanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Hana Poštulková
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký