Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z – Ing. Tereza Poštulková
Ing. Tereza Poštulková
Master's thesis
Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
Proposal for a Brand Communication Strategy Targeting Generation Z
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikační strategie pro nově vznikající kavárenskou značku cílící na generaci Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou generace Z v kontextu ostatních generací a významem marketingu služeb a strategického plánování ve službách s důrazem na kavárenský sektor. Praktická část je věnována analýze trhu, konkurence a chování zákazníků. Data získaná z kombinace …viacAbstract:
The thesis focuses on designing a communication strategy for a newly emerging café brand targeting Generation Z. The theoretical part addresses the characteristics of Generation Z in the context of other generations, the importance of service marketing, and strategic planning in services, with an emphasis on the café sector. The practical part is dedicated to market analysis, competition, and customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Poštulková, Tereza. Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie nákupního centra
Kateřina Vozňáková -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Komunikační strategie značky Utukutu
Veronika Velcerová -
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
Barbora Fotrová -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel