Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku – Bc. Regina Fíčková, DiS.
Bc. Regina Fíčková, DiS.
Diplomová práce
Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku
The Value of Ethics as a Corporate Marketing Communications Tool
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na etiku a její využití jako nástroje marketingové komunikace podniku. Teoretická část se zpočátku věnuje historii a vývoji etiky. Následně jsou kapitoly zaměřeny na vztah etiky, ekonomiky a marketingu. Je také rozpracována problematika integrace etických nástrojů do podniku. Praktická část je poté rozdělena na dva tematické celky. První je zaměřen na informace získané …víceAbstract:
This diploma thesis is focussed on the value of ethics as a corporate marketing communications tool. The theoretical part is dedicated to the history and development of ethics at the beginning. Subsequently, the chapters concentrate on a relationship between ethics, economics and marketing. There is also elaboration of ethical tools integration into a company. The practical part is then divided into …víceKlíčová slova
Dobro e-commerce etika etické problémy etické nástroje etické vedení etický kodex etický výzkum firemní kultura hospodářská etika integrace etiky korupce marketing neetické chování podniková etika průzkum etického jednání společenská odpovědnost zlo. Business ethics CSR corruption economic ethics ethics ethics code ethical issues ethical leadership ethical research ethical tools evil good survey of ethical conduct the integration of ethics unethical behavior.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x87qz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
The European Neighbourhood Policy (ENP) as an element of the Common Foreign and Security Policy (CFSP): The European Neighbourhood Policy (ENP) is an instrument for sustainable security and stability of the EU, by supporting the democratic consolidation of Ukraine and Moldova
Marko Markovski -
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec -
Společenská odpovědnost a etické jednání Obecního úřadu Dobšice
Markéta Zahradníková -
Společenská odpovědnost a etické jednání Městského úřadu Znojmo
Jaroslav Tomášek -
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu -
The Importance of Business Ethics and CSR, with an Analysis of Lush and its Philosophy
Barbora Hronková -
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst