Učební text pro výuku odborného předmětu – Zuzana Jurinová
Zuzana Jurinová
Bakalářská práce
Učební text pro výuku odborného předmětu
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou učebního textu pro předmět Architektrua na středních průmyslových školách stavebních. V teoretické části řeší zásady tvorby učebního textu a podrobuje analýze dostupné učebnice pro tento vyučovací předmět. V praktické části jsou pak poznatky teoretické části uplatněny při tvorbě vlastního učebního textu vybrané kapitoly, v tomto případě období renesance.Abstract:
This thesis deals with writing textbook for a school subject „Architecture at sacondary schools“. The theoretical part tells us the principles need for writin textbooks and gives analyses of textbooks available for this school subject. The practical part contains theoretical knowlwdge – how it is used for a chosen textbook chapter, in this casee the Renaissance period.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/cxljvk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj výuky tématu Renesance a humanismus v učebních textech pro dějepis od roku 1945 po současnost
Markéta KVÍČALOVÁ -
Vývoj výuky tématu Renesance a humanismus v učebních textech pro dějepis od roku 1945 po současnost
Markéta KVÍČALOVÁ -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Srovnání konkrétního ŠVP MŠ s RVP pro předškolní vzdělávání
Aneta Kulíková -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Porovnání školních vzdělávacích programů s RVP na konkrétně specifikovaných školách se zaměřením na předmět FYZIKA
Roman Cibulka -
Populární zpěv v RVP a ŠVP na Základních uměleckých školách
Tereza SVOBODOVÁ