Změna spotřebitelského chování v turismu v důsledku aktuálních krizí – Jan LÖFFELMANN
Jan LÖFFELMANN
Bachelor's thesis
Změna spotřebitelského chování v turismu v důsledku aktuálních krizí
Consumer behavior change in tourism as a result of the current crisis.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá změnami spotřebitelského chování Čechů v cestovním ruchu v důsledku pandemie COVID-19. V rámci teoretické části jsou zpracovány a definovány pojmy související s tématy cestovního ruchu a spotřebitelského chování. Popsán je také dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch a aktuální trendy v cestovním ruchu. Praktická část se po představení metodiky dělí na dvě části. V první …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the change in the consumer behavior of Czechs in the tourism industry caused by the COVID-19 pandemic. In the theoretical part, concepts related to the topics of tourism and consumer behavior are defined and elaborated. The impact of the COVID-19 pandemic on tourism and current trends in tourism are also described. Following the presentation of the methodology, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Lukáš Pichlík
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LÖFFELMANN, Jan. Změna spotřebitelského chování v turismu v důsledku aktuálních krizí. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Změny ve spotřebitelském právu v důsledku rekodifikace soukromého práva
Lenka Grimová -
Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v cestovním ruchu v důsledku pandemie Covid-19
Michaela Kubátová -
Obnova vozového parku s důrazem na elektromobilitu skupiny podniků působících ve vodohospodářské oblasti v ČR
Radek Lefan -
Statistická analýza změn ve spotřebitelském a nákupním chování
Petr Jiránek -
Změny ve spotřebitelském chování při nákupu vybraných potravin v ČR
Sandra Staňková -
Vývoj a změny spotřebitelských preferencí ve vybrané komoditě na českém trhu
Václav Zajíček -
Současnost a perspektivy rozvoje rodinných zemědělských farem ve středním Polabí
Kateřina Hlaváčová -
Citlivost tržeb malých pivovarů na změny ve spotřebitelské poptávce po alkoholických nápojích
Kateřina Čejková