Podpora nadaných žáků v Moravskoslezském kraji – Bc. Anna HROMÁDKOVÁ
Bc. Anna HROMÁDKOVÁ
Master's thesis
Podpora nadaných žáků v Moravskoslezském kraji
Support of gifted pupils in the Moravian-Silesian Region
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku podpory nadaných žáků v základních školách a v pedagogicko - psychologických poradnách v Moravskoslezském kraji. Teoretická část vymezuje nejdříve obecnou charakteristiku nadaných žáků od modelů a typologie, přes legislativní vymezení podpory nadaných žáků a končí u komplexní diagnostiky nadaných žáků ve škole a školském poradenském zařízení. Praktická část …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the issue of supporting gifted pupils in primary schools and in pedagogical - psychological counseling centers in the Moravian - Silesian Region. The theoretical part first defines the general characteristics of gifted students from models and typology, through the legislative definition of support for gifted students and ends with a comprehensive diagnosis of gifted students …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HROMÁDKOVÁ, Anna. Podpora nadaných žáků v Moravskoslezském kraji. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vznik a vývoj vyšších odborných škol od 90. let do současnosti (v dokumentech a realizovaných opatřeních)
Ekaterina Shilova -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Otevřené knihovny – pohledy, hlediska a přístupy přispívající k otevřenosti knihoven v České republice a zahraničí
Jan Delong -
Porovnání přístupu podnikatelských subjektů cestovního ruchu k veřejné podpoře a financování v Tyrolsku a Královehradeckém kraji
Kateřina Kukolová -
Inkluzivní vzdělávání nadaných žáků
Lenka VÍTKOVÁ -
Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků
Monika Laštovicová -
Metody a formy vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni ZŠ
Natálie Jedináková -
Dramatická výchova a metody podpory mimořádně nadaného žáka mladšího školního věku s narušenou komunikační schopností
Berit Hönigová