Internetový marketing v cestovním ruchu – Andrea Čtvrtečková
Andrea Čtvrtečková
Bakalářská práce
Internetový marketing v cestovním ruchu
Internet marketing in tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem u dvou vybraných leteckých společností, kterými jsou České aerolinie a Ryanair. V dané problematice jsou analyzovány jejich webové stránky, mobilní aplikace a sociální média (Facebook, Instagram a YouTube) a mezi těmito prostředky je provedena komparace, zhodnocení a případné doporučení. Výsledkem je zjištění, jak se média u společností uplatňují …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Ing. Veronika Červinská, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing společnosti H&M
Karolína Kofferová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing vybrané společnosti
Daniela Vepryk -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing společnosti Profizoo s.r.o.
Jana Macasová -
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Tomáš Kodydek
Název
Vložil
Vloženo
Práva