Chování spotřebitele na trhu s elektronikou – Bc. Karolína Benáčková
Bc. Karolína Benáčková
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu s elektronikou
Consumer behaviour in the electronics market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s elektronikou, konkrétně elektronickými přenosnými zařízeními v kategorii notebooky. Za pomoci orientační analýzy zkoumající aktuální stav na trhu s elektronikou, dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s vybranými respondenty jsou identifikovány faktory, které spotřebitele ovlivňují při výběru notebooku. Na základě výsledků z provedeného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the consumer behaviour in the electronics market, specifically electronic portable devices in the category of laptops. With the help of an orientation analysis examining the current state of the electronics market, a questionnaire survey and in-depth interviews with selected respondents, the factors that influence consumers when choosing a laptop are identified. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Morávková, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Lucie Frenclová -
Evaluation of Marketing Communication
Elkhan Mirzayev -
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Matej Koyš -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová