Chování spotřebitele na trhu s elektronikou – Bc. Karolína Benáčková
Bc. Karolína Benáčková
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu s elektronikou
Consumer behaviour in the electronics market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s elektronikou, konkrétně elektronickými přenosnými zařízeními v kategorii notebooky. Za pomoci orientační analýzy zkoumající aktuální stav na trhu s elektronikou, dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s vybranými respondenty jsou identifikovány faktory, které spotřebitele ovlivňují při výběru notebooku. Na základě výsledků z provedeného …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the consumer behaviour in the electronics market, specifically electronic portable devices in the category of laptops. With the help of an orientation analysis examining the current state of the electronics market, a questionnaire survey and in-depth interviews with selected respondents, the factors that influence consumers when choosing a laptop are identified. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Morávková, Ph.D.
- Reader: Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Lucie Frenclová -
Evaluation of Marketing Communication
Elkhan Mirzayev -
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Matej Koyš -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová