Marketingová analýza ekologicky šetrných výrobků – Hana Volfová
Hana Volfová
Bakalářská práce
Marketingová analýza ekologicky šetrných výrobků
Marketing analysis of environmentally friendly products
Anotace:
Ekologicky šetrný výrobek je jedním z dobrovolných nástrojů tržní ekonomiky. Toto environmentální značení poskytuje spotřebitelům prostřednictvím ekoznačky jistotu toho, že výrobek splňuje veškeré požadavky pro ochranu životního prostředí. Je také nástrojem marketingu, kdy společnosti propagují výrobky označené ekoznačkou za účelem zvýšení poptávky po zboží.Práce se zabývá pojmem označení Ekologicky …víceAbstract:
Environmentally friendly product is one of the voluntary tools of the market economy. This environmental labeling provides consumers fact that Ecolabel product meets all the requirements for environmental protection. It is also a marketing tool when companies promote eco-labeled products in order to increase demand for goods.The work deals with the concept label "Environmentally friendly product" and
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Hájek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Krajinářství / Územní technická a správní služba
Práce na příbuzné téma
-
Vietnamese Consumers Behavior Towards Environmentally Friendly Products
Ha Linh Do -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Consumers Perception towards Eco-friendly Products
Denisa Šenkeříková -
Výukový program - ekologicky šetrný spotřebitel
Petra JIRÁČKOVÁ -
Dopad výroby a spotřeby ekologicky šetrných oděvů na životní prostředí
Sandra Trejtnarová -
Vývoj certifikace ekologicky šetrných výrobků a služeb na území EU
Andrea Holíková -
Marketingová analýza uvedení nového ekologicky šetrného výrobku na trh vyrobeného ze sběrového papíru.
Jana Melecká -
Marketingová analýza podmínek nezbytných pro uvedení ekologicky šetrného výrobku na vybraný segment trhu.
Kristýna Rojíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva