Role asistenta pedagoga při podpoře žáka s poruchou autistického spektra na střední škole – Bc. Ivana LANGWEILOVÁ
Bc. Ivana LANGWEILOVÁ
Diplomová práce
Role asistenta pedagoga při podpoře žáka s poruchou autistického spektra na střední škole
The role of a teaching assistant in supporting the education of a pupil with an autistic spectrum disorder at secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na roli asistenta pedagoga při podpoře vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně s poruchou autistického spektra (PAS), na středních školách. Práce popisuje, jak asistenti pedagogů pomáhají žákům adaptovat se na školní prostředí a jak podporují jejich vzdělávací a sociální rozvoj. Cílem je poskytnout ucelený přehled o úlohách a metodách v rámci školního …víceAbstract:
The thesis focuses on the role of teaching assistants in supporting the education of students with special educational needs, specifically those with Autism Spectrum Disorder (ASD), in high schools. The work will explore how teaching assistants help these students adapt to the school environment and support their educational and social development. The aim is to provide a comprehensive overview of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LANGWEILOVÁ, Ivana. \textit{Role asistenta pedagoga při podpoře žáka s poruchou autistického spektra na střední škole}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/cylkg3/.
Jak správně citovat práci
LANGWEILOVÁ, Ivana. Role asistenta pedagoga při podpoře žáka s poruchou autistického spektra na střední škole. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Výchovné poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 6. 2024