Role asistenta pedagoga při podpoře žáka s poruchou autistického spektra na střední škole – Bc. Ivana LANGWEILOVÁ
Bc. Ivana LANGWEILOVÁ
Master's thesis
Role asistenta pedagoga při podpoře žáka s poruchou autistického spektra na střední škole
The role of a teaching assistant in supporting the education of a pupil with an autistic spectrum disorder at secondary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na roli asistenta pedagoga při podpoře vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně s poruchou autistického spektra (PAS), na středních školách. Práce popisuje, jak asistenti pedagogů pomáhají žákům adaptovat se na školní prostředí a jak podporují jejich vzdělávací a sociální rozvoj. Cílem je poskytnout ucelený přehled o úlohách a metodách v rámci školního …moreAbstract:
The thesis focuses on the role of teaching assistants in supporting the education of students with special educational needs, specifically those with Autism Spectrum Disorder (ASD), in high schools. The work will explore how teaching assistants help these students adapt to the school environment and support their educational and social development. The aim is to provide a comprehensive overview of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dagmar Pitnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANGWEILOVÁ, Ivana. \textit{Role asistenta pedagoga při podpoře žáka s poruchou autistického spektra na střední škole}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/cylkg3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANGWEILOVÁ, Ivana. Role asistenta pedagoga při podpoře žáka s poruchou autistického spektra na střední škole. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Social Education / Social Pedagogy - Educational Counselling
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
19/6/2024