Mapování důvodů volby a setrvání v učitelské profesi – Žaneta Zapletalová, MSc.
Žaneta Zapletalová, MSc.
Bakalářská práce
Mapování důvodů volby a setrvání v učitelské profesi
Mapping of a reasons for choosing and staying in the teaching profession
Anotace:
Předmětem práce je mapování důvodů volby a setrvání v učitelské profesi. Jejím cílem je potom zjistit, které faktory ovlivňují motivaci učitele střední školy k výkonu jeho profese a do jaké míry jsou čeští středoškolští učitelé ke své práci skutečně motivováni. Za tímto účelem jsou nejprve formou teoretické části práce představeny základní teoretické koncepty a předpoklady, zahrnující charakteristiku …víceAbstract:
The main subject of this thesis is mapping of the reasons for the choice and remaining in the teaching profession. Its aim is to find out which factors affect the motivation of a se-condary school teacher to practice his profession and to what extent are Czech high school teachers really motivated to do their career. For this reason, the theoretical concepts and assumptions are first presented in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zapletalová, Žaneta. Mapování důvodů volby a setrvání v učitelské profesi . Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení práce pedagogických pracovníků v 21.století
Karin Pastorová -
Specifika personálního řízení školy (se zaměřením na hodnocení a odměňování pedagogických pracovníků)
Eliška Dvořáková -
Úprava systémů hodnocení a odměňování pedagogických pracovníků obchodní akademie
Petra Krčmářová -
Postoj pedagogických pracovníků středních odborných škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje
Jan Kadlec -
Systém hodnocení a odměňování pedagogických pracovníků ve školství
Kateřina VYBÍRALOVÁ -
Současné vzdělávání a profese učitele střední školy
Jana Piňosová -
Syndrom vyhoření u učitelské profese
Veronika JAROLÍMOVÁ -
Bilancování profese učitelky/učitele
Kristýna Ulrychová