Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami vázaného pojišťovacího zprostředkovatele – Lucie Grulichová
Lucie Grulichová
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami vázaného pojišťovacího zprostředkovatele
Analysis of Customer Satisfaction with the Contractual Insurance Agent
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků se službami vázaného pojišťovacího zprostředkovatele. Sběr dat proběhl pomocí dotazníkového šetření v březnu roku 2021. Data se analyzovala pomocí diferenční analýzy a byla navržena opatření ke zvýšeni spokojenosti zákazníků.Abstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of costumer satisfaction with the contractual insurance agent. Data collection took place using a questionnaire survey in March 2021. The data were analyzed using differential analysis and measures were adopted to increase customer satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143257
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Lída Škrobánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRULICHOVÁ, Lucie. \textit{Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami vázaného pojišťovacího zprostředkovatele}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/cywgwj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve výrobní společnosti
Alena Strušková -
Analýza spokojenosti zákazníka se službami lékárny
Olga Bartošková