Připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných základních škol v okrese Cheb – Jitka VALENTOVÁ, DiS.
Jitka VALENTOVÁ, DiS.
Master's thesis
Připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných základních škol v okrese Cheb
The readiness of Schools for Inclusive Education from the Perspective of Teachers and Other School Staff in district Cheb
Anotácia:
Výzkum diplomové práce byl zaměřený na připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných škol v okrese Cheb. Co je to inkluze a inkluzivní vzdělávání, o hlavních aktérech a cílech inkluzivní edukace. Je probrána osobnost pedagoga a poradenské služby v ČR. Další specifika inkluzivního a integrativního vzdělávání v ČR. Vypracování individuálního vzdělávacího plánu …viacAbstract:
My research work is focused on the preparedness of schools for inklusive education from the point of view of teachers from selected schools in the Cheb district. The thesis describes inclusion and inklusive education its main actors and its goals. Personality of a teacher as well as counseling services in the Czech Republic have been discussed. Other specifics of inklusive and integrative education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALENTOVÁ, Jitka. \textit{Připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných základních škol v okrese Cheb}. Online. Diplomová práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cyxhsx/.
Jak správně citovat práci
VALENTOVÁ, Jitka. Připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných základních škol v okrese Cheb. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole v rámci inkluze
Darina Stehlíková -
Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol
Petra Ficencová -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze jako současný trend ve vzdělávání
Eva Rygelová -
Inkluze dětí s poruchami autistického spektra do běžné mateřské školy
Diana BĚHALOVÁ -
Předškolní pedagog s tetováním či jinou tělesnou modifikací
Mirka ŠVECOVÁ -
Názory pedagogů Férové základní školy na inkluzivní vzdělávání a na spolupráci s asistenty pedagogů
Monika Šponerová -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová