Veronika Losová

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů

Proposal of marketing strategy and segmentation for international student organization AIESEC for student market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a segmentaci pro účely mezinárodní studentské organizace AIESEC, která působí mimo jiné na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce se zabývá navrhováním strategie pro cílovou skupinu studentů a produkt zahraničních krátkodobých rozvojových praxí (DT stáže). Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní definice marketingu …více
Abstract:
Goal of this bachelor thesis is to design marketing strategy and segmentation strategy for purpose of international student organization AIESEC, which is also present at University of Economics, in Prague. The thesis is concentrating mainly on student market and marketing strategy for one specific programme AIESEC is offering. The programme is international short-term development traineeships (DT) …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Martin Jurek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25558

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod