Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů – Veronika Losová
Veronika Losová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Proposal of marketing strategy and segmentation for international student organization AIESEC for student market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a segmentaci pro účely mezinárodní studentské organizace AIESEC, která působí mimo jiné na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce se zabývá navrhováním strategie pro cílovou skupinu studentů a produkt zahraničních krátkodobých rozvojových praxí (DT stáže). Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní definice marketingu …víceAbstract:
Goal of this bachelor thesis is to design marketing strategy and segmentation strategy for purpose of international student organization AIESEC, which is also present at University of Economics, in Prague. The thesis is concentrating mainly on student market and marketing strategy for one specific programme AIESEC is offering. The programme is international short-term development traineeships (DT) …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Jurek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOSOVÁ, Veronika. \textit{Návrh marketingové strategie a~segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/cyygl2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25558
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov