Animace pohybu člověka v Blenderu \nl{} – Bc. Tomáš VILÍMEK
Bc. Tomáš VILÍMEK
Bakalářská práce
Animace pohybu člověka v Blenderu \nl{}
Character animation in Blender
Anotace:
Tato práce je zaměřena na představení možností nástrojů pro animaci pohybů člověka v programu Blender. Program Blender je 3D animační a modelovací nástroj dostupný pro mnoho platforem. Tento volně šířitelný software obsahuje většinu funkcí známých z komerčních produktů od prostorového modelování, přes práci s kamerou a světly, až k pokročilým animačním technikám. V teoretické části je popsána základní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce possibilities of instruments for character animation in a program Blender. Blender is the open source software for 3D modeling, animation, rendering, interactive creation and playback. It is available for all major operating systems under the GNU, General Public License. The theoretical part explains primary characteristic of Blender, describes his interface and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Zveřejnit od: 1. 6. 2009
Identifikátor:
11388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VILÍMEK, Tomáš. Animace pohybu člověka v Blenderu \nl{}. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 06. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba 3D počítačové grafiky a animací v Blender
Jiří Javornický -
Tvorba modelů postav a jejich animace v prostředí virtuální třídy
Michal ŠMÍD -
Návrh a vývoj 2D nástrojů pro Blender
Jan Holinka -
Integrace 3D a 2D Animace
Viktoriia Lubsanova -
3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě
Alex KÖNIG -
Možnosti 3D animace budov
Ondřej ŠROM -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK