Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o. – Bc. Markéta Bílková
Bc. Markéta Bílková
Diplomová práce
Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.
Proposal for improvement of centralized customer service processes at DHL Freight CZ s.r.o.
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku procesů centralizovaného zákaznického servisu nastavených u společnosti DHL Freight CZ s.r.o. Na základě analýzy, jsou navrženy návrhy opatření na zlepšení nastavených procesů, tak aby došlo ke zlepšení těchto procesů a také ke zvýšení kvality a spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami zákaznického servisu.Abstract:
The work focuses on the issue of centralized customer service processes set up at DHL Freight CZ s.r.o. Based on the analysis, proposals for measures to improve the set processes are proposed in order to improve these processes and also to increase the quality and customer satisfaction with the services provided by customer service.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍLKOVÁ, Markéta. \textit{Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/cz1jh6/.
Jak správně citovat práci
Bílková, Markéta. Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Optimalizace a monetizace procesu zákaznického servisu
Jan Pulchart -
Procesy zákaznického servisu Pivovarů Lobkowicz Group
Michaela Sklenářová -
ČINNOST SPOLEČNOSTI DHL SE ZAMĚŘENÍM NA DIVIZI DHL EXPRESS
Kateřina Bělohlávková -
Analýza přepravního systému ve společnosti DHL Freight, České Budějovice
Filip Bartoš -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Analysis of a Particular Logistic Systems: DHL case
Daria Goliberenko -
Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL
Markéta KAĎORKOVÁ