Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o. – Bc. Markéta Bílková
Bc. Markéta Bílková
Master's thesis
Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.
Proposal for improvement of centralized customer service processes at DHL Freight CZ s.r.o.
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku procesů centralizovaného zákaznického servisu nastavených u společnosti DHL Freight CZ s.r.o. Na základě analýzy, jsou navrženy návrhy opatření na zlepšení nastavených procesů, tak aby došlo ke zlepšení těchto procesů a také ke zvýšení kvality a spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami zákaznického servisu.Abstract:
The work focuses on the issue of centralized customer service processes set up at DHL Freight CZ s.r.o. Based on the analysis, proposals for measures to improve the set processes are proposed in order to improve these processes and also to increase the quality and customer satisfaction with the services provided by customer service.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍLKOVÁ, Markéta. \textit{Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2020. Available from: https://theses.cz/id/cz1jh6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bílková, Markéta. Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Optimalizace a monetizace procesu zákaznického servisu
Jan Pulchart -
Procesy zákaznického servisu Pivovarů Lobkowicz Group
Michaela Sklenářová -
ČINNOST SPOLEČNOSTI DHL SE ZAMĚŘENÍM NA DIVIZI DHL EXPRESS
Kateřina Bělohlávková -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Analýza přepravního systému ve společnosti DHL Freight, České Budějovice
Filip Bartoš -
Analysis of a Particular Logistic Systems: DHL case
Daria Goliberenko -
Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL
Markéta KAĎORKOVÁ