Návrh software pro překlad znakového jazyka na mluvené slovo – Jozef Drha
Jozef Drha
Bachelor's thesis
Návrh software pro překlad znakového jazyka na mluvené slovo
Design of Software for Translating Sign Language into Spoken Word
Abstract:
Tato práce zkoumá vývoj softwaru pro překlad znakové řeči v reálném čase, jehož cílem je překonat komunikační bariéry pro neslyšící a nedoslýchavé komunity. Poskytuje komplexní zhodnocení současných a nově vznikajících technologií a srovnává architektury cloud computingu a edge computingu pro optimální zpracování dat a přesnost překladu. Zabýváme se klíčovými strategiemi pro optimalizaci ukládání a …moreAbstract:
This assignment explores the development of real-time sign language translation software, aiming to bridge communication barriers for the deaf and hard-of-hearing communities. It provides a comprehensive evaluation of current and emerging technologies, comparing cloud and edge computing architectures for optimal data processing and translation accuracy. We delve into key strategies for optimizing data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Drha, Jozef. Návrh software pro překlad znakového jazyka na mluvené slovo. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Software Engineering / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Zpracování přirozeného jazyka: analýza mluveného jazyka studentů oboru informační technologie
Aleksandar Stanković -
Zpracování přirozeného jazyka ve videohrách: Případová studie AI Dungeon
Viktor Porokh -
Zpracování nových gramatických fenoménů v logické analýze přirozeného jazyka
Renáta Pivodová -
Geocoding služba s využitím zpracování přirozeného jazyka
Tomáš Večeřa -
Implementace uživatelského rozhraní webové aplikace pro řešení úloh v oblasti zpracování přirozeného jazyka
Zdeněk Illek -
Neuronové sítě pro zpracování přirozeného jazyka
Jan ČEDÍK -
Možnosti využití umělé inteligence a zpracování přirozeného jazyka ve vzdělávání
Jana ZEMANOVÁ -
Metody Active learning pro úlohy automatického zpracování přirozeného jazyka
Jakub MLADÝ