Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku – Andrea ŠPINDLEROVÁ
Andrea ŠPINDLEROVÁ
Bakalářská práce
Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku
A toy as a didactic tool for preschool children
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na dětskou hru a hračku. Herní předmět je zde koncipován jako didaktická pomůcka, která má pomáhat při vývoji dítěte v období jeho předškolního věku. Práce je rozdělena na dvě části - praktickou a teoretickou. V první, teoretické části, najdeme shrnutí základních informací o hračce pro předškolní věk její definici, jakým způsobem se vyvíjela, včetně problematiky …víceAbstract:
The submitted bachelor thesis is focused on child's play and a toy. Game object is conceived as a didactic tool assisting in the development of a child during his or her preschool age. The work is divided into two parts - practical and theoretical. In the theoretical part we can find a summary of basic information on a toy for preschool age - its definition, how it evolved including the issue of these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 14. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Aleš Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPINDLEROVÁ, Andrea. Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj dítěte předškolního a mladšího školního věku
Lucie Smejkalová -
Komplexní rozvoj dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením
Lenka Tomášková -
Rozvoj hudebnosti dětí předškolního věku s využitím klavíru
Kateřina Sedláková -
Metodika cvičení zaměřená na rozvoj motoriky mluvních orgánů u dítěte předškolního věku
Eliška Ondrušková -
Rozvoj dítěte s vývojovou dysfázií předškolního věku
Alžběta Mach -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku s PAS
Kateřina Dolejšová -
Rozvoj instrumentálních dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím strunných drnkacích nástrojů
Silvie Hrozková -
Vliv dramatické výchovy na rozvoj osobnosti dítěte předškolního věku
Bronislava Sajovitz
Název
Vložil
Vloženo
Práva